FAI 2017 VÍDEO BRUNO HORTA SOARES

FAI 2017 VÍDEO ALESSANDRA RODRIGUES
2017-06-22
FAI 2017 VÍDEO ALESSANDRA

Questionário: utilização de ferramentas informáticas de apoio à auditoria interna
2017-06-16
No âmbito de uma dissertação de Mestrado do Instituto Superior de Contabilidade e Administração da Universidade de Aveiro, está a ser desenvolvido um estudo sobre a utilização de ferramentas informáticas de apoio à auditoria interna.

O seu contributo é indispensável ao sucesso deste trabalho. Para contribuir para este projeto necessita de aproximadamente 3 a 5 minutos no preenchimento do questionário, que poderá ser acedido através do seguinte link:

Qualquer dúvida, não hesite em contactar-me.

Atenciosamente,

Carla Daniela Cabral Dias

Universidade de Aveiro
Instituto Superior de Contabilidade e Administração
3810-500 Aveiro

E-mail: dias.carla.daniela@ua.pt

2017 FAI
2017-03-30
Fórum de Auditoria Interna 2017

2017 IIA CONFERENCE
2017-03-23
Join Us Down Under And
L.I.V.E. The Global Experience!
The IIA’s International Conference is returning to beautiful Sydney, Australia, in 2017.
Leadership. Innovation. Value. Effectiveness.
Join us as we host The IIA’s 2017 International Conference, 23–26 July in the stunning new International Convention Centre (ICC Sydney) right in the heart of Sydney, Australia. You’ll embark on an educational journey, rich with insights for internal auditors at every level.
The theme for this year’s International Conference is “L.I.V.E. the Global Experience: Leadership. Innovation. Value. Effectiveness.” and we will deliver a program that delves into timely issues impacting the profession.
Mark your calendar now and complete the form to sign up to receive exciting conference developments.
Additional details will be available soon. In the meantime, you are invited to contact us with any questions at iia2017@arinex.com.au.

Páginas:
Notícias por categoria: